Dýňové čatní

17.11.2015 12:25

500 g na kostičky nakrájené dýně

4 jablka (kyselejší)

6 stroužků česneku

2 velké cibule

1/2 zelené a 1/2 cervené papriky

malý rajčatový protlak

3 lžíce sójové omáčky

1 lžička pálivé papriky

sůl

1. Dýni omyjeme, oloupeme, vykrojíme jádřinec a dužinu nakrájíme na kostičky
2. Na oleji zpěníme nadrobno nakrájenou cibuli, přidáme dýni, na kostičky nakrájenou papriku, oloupaná jablka bez jádřinců, koření, česnek, oloupaný a nakrájený na plátky, sójovou omáčku a dusíme na mírném ohni
3. Přidáme rajčatový protlak a případně osolíme
4. Ještě několik minut podusíme a rovnáme do sklenic, uzavřeme je víčky a obrátíme dnem vzhůru, dokud nevychladnou.

inspirovala jsem se na tomto odkaze: https://www.receptyonline.cz/recept--catni-dynove--1650.html

a použila to, co jsem doma měla a co mi chutná :-)

Z tohoto množství jsem měla 4 skleničky "přesnídávkové" a zbytek jsem zamíchala do rýže, která pak byla vynikající přílohou k kuřecím kouskům na čínský způsob.